Wsparcie mózgu. Ćwiczenia, dieta, suplementacja

Miłorząd japońskiMasz problemy z pamięcią i koncentracją? Aby mózg działał sprawnie i służył swojemu właścicielowi jak najlepiej warto dbać o jego kondycje. Czy wiesz, że odpowiednie ćwiczenia, dobrze zbilansowana dieta i suplementacja mogą polepszyć sprawność intelektualną? Zobacz co pomoże utrzymać centrum dowodzenia całego ciała w doskonałej formie!

W obecnych czasach jesteśmy ze wszystkich stron bombardowani różnego rodzaju bodźcami. Telewizor, Internet bądź też smartfon, który zawsze jest pod ręką - mogą sprawić, że nasze zdolności do koncentracji na wykonywanych działaniach będą malały. Na szczęście istnieje kilka sposobów na to, aby nie zwariować w tej dżungli informacyjnej. Odpowiednie ćwiczenia, dieta, relaks i włączenie do swojej diety ziołowych produktów przyjaznych mózgowi np. z wyciągiem z miłorzębu japońskiego - mogą nam pomóc zachować sprawny umysł przez długie lata.

Dobrze dobrany zestaw ćwiczeń naszym sprzymierzeńcem

Myśląc o poprawianiu kondycji naszego mózgu, warto zacząć od uprawiania sportu. W trakcie jakiejkolwiek aktywności fizycznej z naszego ciała schodzi napięcie, wytwarzają się endorfiny, a my stajemy się bardziej zrelaksowani. Wybierając formy aktywności najodpowiedniejsze dla mózgu, warto pomyśleć o jodze. Spokojny, medytacyjny charakter ćwiczeń uspokoi nie tylko ciało, ale także umysł. Głęboki relaks i medytacja, które są integralną częścią praktyki, pozwolą nam ćwiczyć skupienie i koncentracje.

Jeżeli szukasz rozrywek intelektualnych - dobrym wyjściem będą tradycyjne krzyżówki bądź sudoku. Rozwiązywanie różnego rodzaju zagadek logicznych, czy ćwiczeń matematycznych również pomoże utrzymać mózg w dobrej kondycji.

Przyjrzyj się uważnie temu co jesz

Aby najważniejszy organ w naszym ciele działał bez zarzutów, należy dostarczać mu odpowiednie paliwo do działania. Cukier i puste kalorie zawarte w słodyczach tylko spowolnią jego pracę i będą powodować uczucie nadmiernej senności. Mózg lubi duże ilości wody, dlatego pamiętaj aby codziennie pić co najmniej 2l. Poza tym w diecie warto trzymać się produktów zawierających antyoksydanty i tłuszcze nienasycone. Należy również pamiętać o tym, aby pilnować poziomu witamin z grupy B, cynku i lecytyny - ich niedobory mogą się odbić niekorzystnie na naszej sprawności intelektualnej.

Wykorzystaj mądrze dostępne suplementy

W przypadku kiedy czujemy, że kondycja naszego umysłu spada, warto posiłkować się odpowiednio dobranymi suplementami diety, które będą zawierały odpowiednie mikroelementy i minerały. Dobrą alternatywą dla aptecznych specyfików są preparaty oparte na ziołach. Wyciąg z miłorzębu japońskiego świetnie wpływa na koncentracje i pamięć. Warto włączyć zawierające go preparaty (takie jak np. Herbaya) do codziennej diety, aby wspomóc siłę naszego umysłu.

Połączone siły: ćwiczeń, diety i wzmacniających suplementów z pewnością przyniosą dobre efekty. Po krótkim czasie regularnego stosowania programu naprawczego dla mózgu, z pewnością poczujemy się znacznie lepiej, a problemy z brakiem koncentracji odejdą w niepamięć.

Ocena: 5.0

Komentarze